Вітаємо!!!
Вчитель… Це людина, яка може і уміє передавати певні навики і знання. Вчителі бувають різні: вчителя спорту, вчителі духовні і вчителі світські. Наші батьки теж в якійсь мірі є вчителями, а часто це найголовніші наші вчителі. Адже дитя з перших своїх днів вчиться ходити, говорити, та і, взагалі, жити. І поряд з ним завжди є його вчитель. Але сьогодні хочеться поговорити про інших вчителів. Приходить час, коли дитяті необхідно йти в школу, і ось тут-то і чекає його зустріч зі своїм першим шкільним вчителем. Що це за людина? Якими якостями вона повинна володіти?
Перший вчитель – Хорбенко Людмила Григорівна. Вона народилася і виросла у місті Вільногірську, закінчила середню школу №2, музичну школу і завжди хотіла пов'язати своє життя зі школою. Тому після закінчення школи вступила до Криворізького державного педагогічного інституту на факультет початкових класів та музики. По закінченні інституту повернулася працювати вчителем початкових класів у рідну школу.
1 вересня 1990 року набрала свій перший набір шестирічок. Діти дуже полюбили молоду, красиву, енергійну вчительку. На перший погляд це звичайна вчителька, нічим особливо не виділяється від інших. Невисока на зріст, приємні риси обличчя, світле волосся і красиві очі. По своїй натурі це сильна, вольова, дуже оптимістична і життєрадісна людина, що уміє ставити перед собою цілі і добиватися їх. Людмила Григорівна – великий трудівник, цікава, багатогранна особа. Вона – добросовісний, талановитий вчитель, майстер своєї справи. Людмила Григорівна – майстер, з рук якої дитина, що потрапила до неї, немов грудка мокрої глини, готової набути будь-якої форми і застигнути в будь-якому положенні, виходить особою, що сформувалася, готовою брати на себе відповідальність за свої вчинки. Її відрізняє дивна здатність знаходити кожному учневі справу до душі, виховувати прагнення до пізнання, розвивати фантазію, уяву, любов до творчості. Ще Сократ говорив: «У кожній людині сонце, лише дайте йому світити». Людмила Григорівна знаходить той ключик і ті дверцята, які розкривають учителя і допомагають йому світити. Своєю майстерністю, ерудицією, доброзичливістю, що поєднується з вимогливістю, високим рівнем педагогічної культури вона заслужила авторитет серед учнів, батьків, колег.
Вчителем не можна стати «щоб заробити». Вчителем стають назавжди. І навряд чи є на світі більше щастя для вчителя, чим отримати вдячність від своїх учнів. Одного дня мудрець сказав, що якщо в цьому житті ти наставив на дійсну дорогу хоч би одну людини – ти прожив її не даремно. Людмила Григорівна справжній учитель, що віддає своє життя своєму покликанню.
Колектив нашої школи від щирого серця вітає Людмилу Григорівну з днем народження! Бажаємо добра, поваги, злагоди, любові, багатої на щастя долі!
Зі святом Вас вітаєм залюбки.
Хай доля Вам насипле ще сповна
Радості, наснаги і здоров’я.
Нехай завжди в душі цвіте весна
І серце зігрівається любов’ю.
Хай квітнуть дні яскравим цвітом
І буде в них сердечність і тепло,
Щоб у житті було чому радіти,
І смутку у душі ніколи не було.
Хай Бог боронить від хвороб і бід,
Ріка здоров’я щоб ніколи не зміліла,
Життя нехай дарує щедро многа літ
У мирі, спокої, у радості, надії.
«Ой, яка чудова українська мова…»
Кожного року 9 листопада в нашій країні відзначають День української писемності та мови. Саме в цей день в початковій школі ЗОШ №2 відбувся I тур Міжнародного конкурсу «Знавців української мови ім. Петра Яцика». В ньому приймали участь учні 3 і 4 класу: Сапєгіна Марія (3кл.), Пащенко Іван (3кл.), Возняк Давид (3кл.), Москалець Юрій (3кл.), Ряжський Михайло (4кл.), Жир Катерина (4кл.), Маградзе Ірина (4кл.), Рєзнік Юлія (4кл.), Лащухіна Тетяна (4кл.).
А 21 листопада відбувся II (міський) тур цього конкурсу. У ньому брали участь переможці шкільного туру: Сапєгіна Марія, учениця 3 класу та Жир Катерина, учениця 4 класу.
Вітаємо Жир Катерину, яка зайняла II місце у II турі Міжнародного конкурсу «Знавців української мови»!
З ювілеєм, дорогі наші ветерани-учителі!
Урочисто й зворушливо проходить завжди День знань у ЗОШ №2 нашого міста. Та свято, яке чекає нас цього року, особливе : ми святкуватимемо п’ятдесятирічний ювілей.
Це подія, яка змушує зупинитися, подумати про майбутнє, оцінити досягнуте і, звичайно, згадати… .
Основна увага в цьому навчальному році приділятиметься підготовці до олімпіад з інформатики. Як відомо, це багатоетапний процес:
Згадую, як в 90-і роки доводилося по крупинках збирати теорію, завдання олімпіад і, взагалі, будь-яку інформацію про проведення олімпіад. Зараз в мережі є величезні ресурси з неозорою інформацією, тому я її не дублюватиму, а швидше виступлю в ролі провідника, який звертатиме увагу на мінімально необхідний об'єм знань і умінь для успішного виступу на олімпіадах. Є ряд сайтів олімпіадної інформатики, які містять теоретичні відомості, набір завдань з автоматичною перевіркою їх розв'язку, проводять змагання, діляться досвідом підготовки тощо. Як основні визначу три сайти:
Зазвичай це відбувається наступним чином:
Щорічно Міністерство освіти і науки, молоді і спорту розсилає Рекомендації, ну, наприклад, «Рекомендації щодо проведення III-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2010-2011 навчальному році». У них визначаються умови проведення олімпіад, і зокрема мови і системи програмування. На даний момент визначено дві мови програмування Паскаль і С/С++. Якщо дивитися на перспективу, то цілком імовірно, що через якийсь час до цього списку можуть додатися такі мови, як С#, Java, Python, але поки їх дві. З цих причин у моїх матеріалах ми орієнтуватимемося на ці дві мови. Це не означає, що на інших етапах олімпіад не можуть застосовуватися і інші мови (напр., якась версія Бейсіка). Мені неодноразово доводилося стикатися з ситуацією, коли учень вивчав іншу мову, але з першого дня починав на сайті http://acmp.ru/ здавати рішення мовою Паскаль. Адже принципи алгоритмізації одні і ті ж! Яка з цих мов для олімпіад (краща, корисніша, зручніша, переважніша)? Приблизно рівні. Я пропоную учням, що вчаться у 8-9 класі працювати з Паскалем, а старшим з С/С++. Перехід проходить безболісно. Але ви можете вирішувати це по-своєму. Інше питання. Працювати доводитися не просто на мові, але в інтегрованій системі програмування, яка включає редактор, транслятор, налагоджувач тощо.
Зараз на Всеукраїнських олімпіадах використовуються два середовища Free Pascal 2.0 (або вище) і Turbo Delphi Explorer. Перше середовище можна викачати за адресою www.freepascal.org/download.var . Другу за адресою www.turboexplorer.com/downloads. Єдине, що можу сказати, що в цьому середовищі комфортно працюють ті, хто працював з Delphi7.0. Це дуже прекрасне середовище з єдиним, на мій погляд, недоліком (для нас, звичайно) – воно платне. (Це твердження можете коментувати на свій розсуд). Іноді ще використовуються системи TurboPascal7.0 і BorlandPascal7.0 – це дива свого часу, але зараз вони вже застаріли. Вони реально використовують 16-розрядність даних (зараз 32- і 64-) і ставлять своїх користувачів у гірші умови. Крім того, вони платні. На сайті http://informatics.mccme.ru/moodle/ є матеріали з програмування цією мовою. Якщо Ви хочете вивчити мову в академічній манері, то до ваших послуг курс: «Програмування на мові Pascal» (Автор: Т.А. Андрєєва) (http://www.intuit.ru/department/pl/plpascal/).
Зараз на Всеукраїнських олімпіадах використовуються два середовища: DEVCPP 4.9.9.2 (http://bloodshed-dev-c.en.softonic.com/) і Visual C++ Express: (http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products/2010-editions/visual-cpp-express). Іноді ще використовують систему Borland C++3.1– це родзинка свого часу, але зараз застаріла, оскільки реально використовує 16-розрядність даних (зараз 32- і 64-), і ставить її шанувальників на олімпіадах у гірші умови. Крім того, вона платна. На сайті http://informatics.mccme.ru/moodle/ є матеріали з програмування цими мовами. Якщо Ви хочете ці мови вивчити у академічній манері, то до ваших послуг курси: 1) «Мова програмування C++» (Автор: А.Л. Фрідман) (http://www.intuit.ru/department/pl/cpp/); 2) «Програмування на мові C в Microsoft Visual Studio 2010» (Автори: Е.Е. Александров В.В. Афонін) (http://www.intuit.ru/department/pl/prcmsvs2010/) і ще півдюжини інших на сайті (http://www.intuit.ru/). Ну ось, на перший раз і все. Ознайомтеся з сайтами, зробіть свій вибір з мовою і середовищем, завантажте їх собі на комп'ютер. Наступний модуль – «Модуль01. Лінійні програми».
З В І Т
► кваліфікаційний рівень
-
«спеціаліст вищої категорії» - 14 (56 %)
-
«спеціаліст І категорії» - 8 (32 %)
-
«спеціаліст ІІ категорії» - 3 (12 %)
-
«вчитель-методист» - 6 (24 %)
-
«старший учитель» - 5 (20 %)
мають комп’ютерну освіту користувача за програмою загальношкільного додаткового спецкурсу – 307 учнів 2-11 класів (100%).
-
у комп’ютерному класі – 12 шт,
-
додаткові – 8 шт,
-
канцелярія – 1 шт.
-
бібліотека (з доступом до мережі Інтернет),
-
методичний кабінет (з доступом до мережі Інтернет) ,
-
кабінет виховної роботи (з доступом до мережі Інтернет) ,
-
канцелярія (з доступом до мережі Інтернет) ,
-
спортивний зал,
-
спортивний майданчик,
-
ігрова кімната для учнів початкових класів,
-
майстерня з обслуговуючої праці,
-
майстерня для роботи з металом,
-
майстерня для роботи з деревом,
-
комп’ютерний клас (12 місць для роботи),
-
кабінет для проведення уроків з комп’ютерною підтримкою,
-
кабінет для проведення уроків «Захист Вітчизни»,
-
їдальня (120 місць),
-
медпункт, кабінет психологічної та логопедичної служби.
Основний напрямок діяльності у 2010-2011 навчальному році: «Застосування інформаційно - комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес: урізноманітнення форм роботи».
-
100% охоплення навчанням дітей мікрорайону, які досягли шкільного віку,
-
дітей, які не відвідують школу, немає;
-
стабільність відсотка випускників 9-х класів, які продовжують навчання у 10 класі нашої школи (протягом 2-х років);
-
проаналізовано науково-методичну та педагогічну діяльність вчителів на І етапі роботи над методичною проблемою креативної освіти;
-
залучено учителів до участі у педагогічному ярмарку, друку у педвиданнях:
-
участь у педярмарку - 25 % учителів;
-
друк – 12 % учителів,
-
співавтор підручника для студентів – 1 учитель (4%);
-
-
залучено учителів до участі у навчальних педагогічних тренінгах, семінарах: 5 учителів (20%);
-
при 100% фінансуванні варіативної частини навчального плану у І семестрі було реалізовано програму профільного та допрофільного навчання за рахунок курсів, спецкурсів, факультативів;
-
ініційовано урізноманітнення форм позаурочної навчально-виховної роботи: введено обов’язкові предметні гуртки в межах позакласної роботи вчителів - предметників, запроваджено інтелектуальний марафон, обов’язкове проведення презентації обдарувань кожного класного колективу; проведення обов’язкових для 1-11 класів спортивних змагань «Веселі старти»;
-
здійснено моніторинг результативності та ефективності педагогічної діяльності учителів з обдарованими учнями.
Результативність участі учнів школи
-
переможці міського рівня – 21 учень
-
учасники обласного рівня – 4 учня
-
захист наукових робіт у шкільному науковому товаристві – 8
-
переможці захисту науково-дослідницьких робіт МАН міського рівня – 1
-
учасники захисту науково-дослідницьких робіт МАН обласного рівня – 1
-
знавців української мови к-с ім. П. Яцика - 9 учасників, 2 переможців
-
знавців української мови «Патріот» - 18 учасників, 1 переможець
-
знавців історії «Лелека» - 28 учасників, 1 переможец.
-
знавців математики «Кенгуру» - 20 учасників, 1 переможець
-
знавців фізики «Левеня» - 14 учасників, 4 переможці
-
знавців інформатики «Бобер» - 15 учасників, 13 переможці
-
знавців-натуралістів «Колосок» - 55 учасників
-
знавців російської мови та літератури «Русский медвежонок» - 20 учасників, 1 переможець
-
огляд художньої самодіяльності – переможниця міського рівня, учасниця обласного огляду
-
конкурси дит. малюнків - 2 переможці обласного рівня
-
конкурси дитячих творів - 3 переможці обласного рівня,
-
«Ігри чемпіонів» - 7 місце з 25 команд обласного рівня.
-
до двох діючих лінії Internet проведено 2 додаткові - бібліотека, методкабінет;
-
придбано монітор для комп'ютера бібліотеки;
-
забезпечено початкову школу ноутбуком та системою DVD – CD;
-
поповнено спортивну базу (спортивні ігри, комплект скакалок, футбольні, баскетбольні м'ячі).
-
безкоштовне для дітей пільгової категорії – 8 чол. (100% ) за бюджетні кошти,
-
безкоштовне для учнів 1-4 класів - 101 чол. (100%) - за бюджетні кошти,
-
гаряче харчування 5-11 кл. за батьківські кошти - 90 чол. (40,4%)- 3,00 -5,00 грн/день,
-
дієтичне харчування (за станом здоров’я) - 4 чол.
-
індивідуальні замовлення - працівники школи
-
медогляд учнів 1-11 класів – 100% (за бюджетні кошти),
-
медогляд працівників 1 раз/рік (за бюджетні кошти),
-
медогляд працівників їдальні (за бюджетні кошти),
-
придбання медикаментів - 1100 грн. (за бюджетні кошти),
-
придбання обладнання для медпункту - 105 грн. (за батьківські кошти).