Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту





Субота, 20.04.2024, 06:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Вільногірської загальноосвітньої школи №2
Головна | Реєстрація | Вхід
Новини


 Вітаємо!!!

Вчитель… Це людина, яка може і уміє передавати певні навики і знання. Вчителі бувають різні: вчителя  спорту, вчителі духовні і вчителі світські. Наші батьки теж в якійсь мірі є вчителями, а часто це найголовніші наші вчителі. Адже дитя з перших своїх днів вчиться ходити, говорити, та і, взагалі, жити. І поряд з ним завжди є його вчитель.  Але сьогодні хочеться поговорити про інших вчителів. Приходить час, коли дитяті необхідно йти в школу, і ось тут-то і  чекає його зустріч зі своїм першим шкільним вчителем. Що це за людина? Якими якостями вона повинна володіти?

Перший вчитель – Хорбенко Людмила Григорівна. Вона народилася і виросла у місті Вільногірську, закінчила середню школу №2, музичну школу і завжди хотіла пов'язати своє життя зі школою. Тому після закінчення школи вступила до Криворізького державного педагогічного інституту на факультет початкових класів та музики. По закінченні інституту повернулася працювати вчителем початкових класів у рідну школу.

1 вересня 1990 року набрала свій перший набір шестирічок. Діти дуже полюбили молоду, красиву, енергійну вчительку. На перший погляд це звичайна вчителька, нічим особливо не виділяється від інших. Невисока на зріст, приємні риси обличчя, світле волосся і красиві очі. По своїй натурі це сильна, вольова, дуже оптимістична і життєрадісна людина, що уміє ставити перед собою цілі і добиватися їх. Людмила Григорівна – великий трудівник, цікава, багатогранна особа. Вона – добросовісний, талановитий вчитель, майстер своєї справи. Людмила Григорівна  – майстер, з рук якої дитина, що потрапила до неї, немов грудка мокрої глини, готової набути будь-якої форми і застигнути в будь-якому положенні, виходить  особою, що сформувалася, готовою брати на себе відповідальність за свої вчинки. Її відрізняє дивна здатність знаходити кожному учневі справу до душі, виховувати прагнення до пізнання, розвивати фантазію, уяву, любов до творчості. Ще Сократ говорив: «У кожній людині сонце, лише дайте йому світити». Людмила Григорівна знаходить той ключик і ті дверцята, які розкривають учителя і допомагають йому світити. Своєю майстерністю, ерудицією, доброзичливістю, що поєднується з вимогливістю, високим рівнем педагогічної культури вона заслужила авторитет серед учнів, батьків, колег.

Вчителем не можна стати «щоб заробити». Вчителем стають назавжди. І навряд чи є на світі більше щастя для вчителя, чим отримати вдячність від своїх учнів. Одного дня мудрець сказав, що якщо в цьому житті ти наставив на дійсну дорогу  хоч би одну людини – ти прожив її не даремно. Людмила Григорівна справжній учитель, що віддає своє життя своєму покликанню.

Колектив нашої школи від щирого серця вітає Людмилу Григорівну з днем народження! Бажаємо добра, поваги, злагоди, любові, багатої на щастя долі!

Зі святом Вас вітаєм залюбки.
Хай доля Вам насипле ще сповна
Радості, наснаги і здоров’я.
Нехай завжди в душі цвіте весна
І серце зігрівається любов’ю.
Хай квітнуть дні яскравим цвітом
І буде в них сердечність і тепло,
Щоб у житті було чому радіти,
І смутку у душі ніколи не було.
Хай Бог боронить від хвороб і бід,
Ріка здоров’я щоб ніколи не зміліла,
Життя нехай дарує щедро многа літ
У мирі, спокої, у радості, надії.



«Ой, яка чудова українська мова…»

         

Кожного року 9 листопада в нашій країні відзначають День української писемності  та мови. Саме в цей день  в початковій школі ЗОШ №2 відбувся  I тур  Міжнародного конкурсу «Знавців української мови ім. Петра  Яцика». В ньому приймали участь учні 3 і 4 класу: Сапєгіна Марія (3кл.), Пащенко Іван (3кл.), Возняк Давид (3кл.), Москалець Юрій (3кл.), Ряжський Михайло (4кл.), Жир Катерина (4кл.),  Маградзе Ірина (4кл.), Рєзнік Юлія (4кл.), Лащухіна Тетяна (4кл.).

        А 21 листопада відбувся   II (міський) тур цього конкурсу. У ньому брали участь переможці шкільного туру: Сапєгіна Марія, учениця 3 класу та Жир Катерина, учениця 4 класу.

       Вітаємо Жир Катерину, яка зайняла  II місце у  II турі Міжнародного конкурсу «Знавців української мови»!


З ювілеєм, дорогі наші ветерани-учителі!

Урочисто й зворушливо проходить завжди День знань  у ЗОШ №2 нашого міста. Та свято, яке чекає нас цього року, особливе : ми святкуватимемо п’ятдесятирічний ювілей. 

Це подія, яка змушує  зупинитися, подумати про майбутнє, оцінити досягнуте і, звичайно, згадати… .

А згадувати є що: як все починалося, як  змінювалося, які  події,  часи, а головне - хто працював у школі, був її душею, творцем, рушійною силою, створив її добру славу, затишної і доброзичливої, та й взагалі  «жив»  школою. Адже коли говорять «школа», то  мають на увазі не стіни чи дах, а людей, що там працюють. А  якщо згадують її  історію , то насамперед  тих людей, які присвятили  своє життя школі.
Ветерани – слово трохи урочисте, якесь святкове, мабуть тому, що згадуємо ми їх лише у найпрекрасніші миті свого життя. Але коли говориш «наші ветерани», воно набуває певного змісту: у пам’яті  зринають образи, спомини і на серці теплішає. Наша школа  має   своїх ветеранів - учителів, що вийшли на пенсію,  та лишилися у спогадах колег, в оформленні кабінетів, а , головне, у серцях своїх вихованців.
Випускники школи, яких би висот вони не досягли, як би далеко вони не заїхали, завжди з вдячністю і любов'ю згадують тих, хто допоміг їм ствердитися в цьому житті; чиї руки ніжно витирали їх сльози, вміло допомагали виводити оті важкі палички і безжально виправляли помилки в  творах. Тих, без кого вони б не змогли нічого досягнути. Вони і зараз дивуються, де вчителі брали стільки терпіння, життєвої енергії і мудрості, де вони вчилися психології, яка у них витримка і винахідливість. А  головне –  звідки ж вони знали, хто  надумав прогуляти урок, або ще  не підготувався до англійської і тому розболілася голова чи зуб ?  
Та вчителями наші ветерани були не тільки для своїх вихованців.  З теплотою і глибокою сердечною вдячністю згадують їх вчителі, які прийшли до школи зі студентської лави, впевнені у своїх силах, виходили із «зірваних» уроків у сльозах і бажанням якомога швидше залишити стіни цієї школи, та зустрічали розуміючу посмішку старших колег, слухали заспокійливі слова, що «ти зможеш», і дуже доречним було, що дипломованого вчителя, як малу дитину, обіймали за плечі, гладили по голові, згадували кумедні історії зі свого досвіду, повертаючи впевненість і бажання працювати у серце молодого колеги. Вони з радістю ділилися своїми знаннями, тонкощами педагогічної майстерності, про які не прочитаєш у жодному підручнику. Це були люди високої культури й ерудиції, щедрої душі, відкритого серця. Це були вчителі від Бога. Вони навчали працювати, досягати поставленої мети, бачити у своєму учневі друга, однодумця, знати секрети у житті  свого вихованця.

Ми щиро раді вітати з іменинами школи добрих, щедрих, прекрасних людей: 
Білошапко  Марфу Петрівну, Болгаріну Клавдію Григорівну, Градіновича Івана Артемовича, Кудрю Віру Петрівну, Петренко Галину Павлівну, Галинко Зінаїду Григорівну, Гриняк Ніну Василівну, Ніфонтову Ніну Іллівну, Мироненка Василя Михайловича, Мироненко Марію Трохимівну, Корінь Галину Макарівну, Гайдук Марію Василівну, Азімову Галину Андріївну, Паламарчук Валентину Василівну, Севастьянову Валентину Митрофанівну, Муху Валентину Михайлівну, Якушенко Тамару Василівну, Федорову Ганну Петрівну, Ткаченко Валентину Яківну, Овчаренко Катерину Олексіївну, Нечипоренко Галину Михайлівну, Кисленко Таісію Михайлівну, Плоху Лідію Григорівну, Ковтунову Марію Василівну, Давидюк Людмилу Григорівну, Білоус Ніну Пилипівну, Котенка Юрія Васильовича, Зачепу Анну Григорівну, Чечкіну Лідію Іванівну, Борець Галину Максимівну, Горбатенко Катерину Михайлівну, Білоконь Земфіру Федорівну, Шандобилову Ганну Пантелеймонівну.

 Часто здається, що і зараз ці вчителі (на жаль, уже з небес) дивляться на нас, на наші діла і вчинки. Це  Біленко Поліна Борисівна, Заболотня Людмила Олексіївна, Тертишна Зінаїда Андріївна, Варакута Іван Арестович, Варакута Олександра Матвіївна, Пітюренко Ніна Володимирівна, Олексієнко  Наталія  Георгіївна …                                              
 Дорогі наші  вчителі – ветерани освітянської ниви! Дозвольте від усього нашого  колективу учнів та вчителів, що працюють зараз, привітати Вас зі святом – 50-річним ювілеєм школи - і побажати Вам простого людського щастя, здоров’я, наснаги. Хай посилає Вам щасливі літа  доля, нехай холод і старість не закрадаються у Ваші душі! Нехай боронить Вас Бог від усього лихого! Дякуємо  за те, що Ви були і є у нашому житті.
                                                                           
Учителі ЗОШ № 2 Булгака Л. П., Братко С.В.

Готуємося до олімпіади з інформатики!
 
Модуль 00. Організація підготовки до олімпіад з програмування.
Олімпіади з інформатики
Основна увага в цьому навчальному році приділятиметься підготовці до олімпіад з інформатики. Як відомо, це багатоетапний процес:
I етап – шкільні змагання (жовтень - листопад);
II етап – міські і районні олімпіади (листопад - грудень)
III етап – обласні олімпіади (лютий)
IV етап – Всеукраїнська олімпіада (березень-квітень)
**-й етап – Міжнародна олімпіада (липень-вересень)
Ми почнемо з підготовки до другого етапу.
Наші помічники
Згадую, як в 90-і роки доводилося по крупинках збирати теорію, завдання олімпіад і, взагалі, будь-яку інформацію про проведення олімпіад. Зараз в мережі є величезні ресурси з неозорою інформацією, тому я її не дублюватиму, а швидше виступлю в ролі провідника, який звертатиме увагу на мінімально необхідний об'єм знань і умінь для успішного виступу на олімпіадах. Є ряд сайтів олімпіадної інформатики, які містять теоретичні відомості, набір завдань з автоматичною перевіркою їх розв'язку, проводять змагання, діляться досвідом підготовки тощо. Як основні визначу три сайти:
1. Сайт «ДНІПРОПЕТРОВСЬКІ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАТИКИ» (http://oi.dp.ua/), на якому використовується система перевірки завдань на обласних олімпіадах.
2. Московський сайт «ДИСТАНЦІЙНА ПІДГОТОВКА З ІНФОРМАТИКИ» (http://informatics.mccme.ru/moodle/), з матеріалами з теорії і декількома тисячами завдань.
3. Красноярський сайт «ШКОЛА ПРОГРАМІСТА» http://acmp.ru/, на якому відмінно організовано змагання між кореспондентами, і який є вдалим «подразником» для учнів, стимулюючи рухатися їх все далі і далі.
Прошу Вас створити свої облікові записи на них (з першого уроку ми задіюємо другий і третій сайти, перший буде використаний декілька пізніше).
Крім того, відзначу ряд сайтів (головне, щоб не запаморочилися від їх великої кількості у Вас голова):
4. «Інтернет-університет Інформаційних Технологій – дистанційне навчання» http://www.intuit.ru/, у якому можна здобути безкоштовну освіту з усіх комп'ютерних дисциплін, математики, менеджменту тощо. Для мене це просто невичерпна криниця теоретичних пізнань.
5. «Всеукраїнський центр олімпіад школярів в інтернеті» http://www.olymp.vinnica.ua/, у листопаді-січні це неодмінний засіб для охочих досягти успіху на обласному рівні і вище.
6. «Інтернет-портал організаційно-методичного забезпечення дистанційних олімпіад по програмуванню для обдарованої молоді учбових закладів України» http://www.e-olimp.com.ua/, вітчизняний сайт, на якому використовується система перевірки завдань на Всеукраїнських олімпіадах.
Як проводяться олімпіади з програмування?
Зазвичай це відбувається наступним чином:
1) Учасникам олімпіади надається персональний комп'ютер;
2) Їм пропонується розв’язати 3-5 завдань за 3-5 годин (конкретні цифри встановлює журі олімпіади)
3) Учасники повинні написати програми, які за вказаними в умовах правилами уводять і виводять інформацію і пишуть програми, які вирішують поставлені завдання.
4) Програми учасників перевіряються спеціальною системой-«роботом», яка пропонує для виконання 4-20 тестів, і за правильні відповіді нараховує бали.
5) Переможцями вважаються ті, хто набрав більше балів.
 Є, звичайно, і інші варіанти: на олімпіадах нижчих рівнів іноді проводяться теоретичні тури, на вищих рівнях від програм вимагається не тільки правильність, але і ефективність, на олімпіадах АСМ зараховуються тільки ті програми, які пройшли всі тести. Тому, як правило, окрім умов завдань учасникові видається і пам'ятка, в якій уточнюються правила змагання. З огляду на те, що учасники не люблять читати пам'ятки (а нерідко і самі умови завдань), наставникові слід прочитати пам'ятку самостійно і звернути увагу учнів на нестандартні умови проведення олімпіад. Але основною вимогою безумовно є уміння програмувати.
Мови і системи програмування
Щорічно Міністерство освіти і науки, молоді і спорту розсилає Рекомендації, ну, наприклад, «Рекомендації щодо проведення III-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2010-2011 навчальному році». У них визначаються умови проведення олімпіад, і зокрема мови і системи програмування. На даний момент визначено дві мови програмування Паскаль і С/С++. Якщо дивитися на перспективу, то цілком імовірно, що через якийсь час до цього списку можуть додатися такі мови, як С#, Java, Python, але поки їх дві. З цих причин у моїх матеріалах ми орієнтуватимемося на ці дві мови. Це не означає, що на інших етапах олімпіад не можуть застосовуватися і інші мови (напр., якась версія Бейсіка). Мені неодноразово доводилося стикатися з ситуацією, коли учень вивчав іншу мову, але з першого дня починав на сайті http://acmp.ru/ здавати рішення мовою Паскаль. Адже принципи алгоритмізації одні і ті ж! Яка з цих мов для олімпіад (краща, корисніша, зручніша, переважніша)? Приблизно рівні. Я пропоную учням, що вчаться у 8-9 класі працювати з Паскалем, а старшим з С/С++. Перехід проходить безболісно. Але ви можете вирішувати це по-своєму. Інше питання. Працювати доводитися не просто на мові, але в інтегрованій системі програмування, яка включає редактор, транслятор, налагоджувач тощо.
Середовища програмування теж визначені рекомендаціями. Про них можна сказати дві речі – вони безкоштовні і зручні.
Мова Паскаль
Зараз на Всеукраїнських олімпіадах використовуються два середовища Free Pascal 2.0 (або вище) і Turbo Delphi Explorer. Перше середовище можна викачати за адресою www.freepascal.org/download.var . Другу за адресою www.turboexplorer.com/downloads. Єдине, що можу сказати, що в цьому середовищі комфортно працюють ті, хто працював з Delphi7.0. Це дуже прекрасне середовище з єдиним, на мій погляд, недоліком (для нас, звичайно) – воно платне. (Це твердження можете коментувати на свій розсуд). Іноді ще використовуються системи TurboPascal7.0 і BorlandPascal7.0 – це дива свого часу, але зараз вони вже застаріли. Вони реально використовують 16-розрядність даних (зараз 32- і 64-) і ставлять своїх користувачів у гірші умови. Крім того, вони платні. На сайті http://informatics.mccme.ru/moodle/ є матеріали з програмування цією мовою. Якщо Ви хочете вивчити мову в академічній манері, то до ваших послуг курс: «Програмування на мові Pascal» (Автор: Т.А. Андрєєва) (http://www.intuit.ru/department/pl/plpascal/).
Мова С/С++
Зараз на Всеукраїнських олімпіадах використовуються два середовища: DEVCPP 4.9.9.2 (http://bloodshed-dev-c.en.softonic.com/) і Visual C++ Express: (http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products/2010-editions/visual-cpp-express). Іноді ще використовують систему Borland C++3.1– це родзинка свого часу, але зараз застаріла, оскільки реально використовує 16-розрядність даних (зараз 32- і 64-), і ставить її шанувальників на олімпіадах у гірші умови. Крім того, вона платна. На сайті http://informatics.mccme.ru/moodle/ є матеріали з програмування цими мовами. Якщо Ви хочете ці мови вивчити у академічній манері, то до ваших послуг курси: 1) «Мова програмування C++» (Автор: А.Л. Фрідман) (http://www.intuit.ru/department/pl/cpp/); 2) «Програмування на мові C в Microsoft Visual Studio 2010» (Автори: Е.Е. Александров В.В. Афонін) (http://www.intuit.ru/department/pl/prcmsvs2010/) і ще півдюжини інших на сайті (http://www.intuit.ru/). Ну ось, на перший раз і все. Ознайомтеся з сайтами, зробіть свій вибір з мовою і середовищем, завантажте їх собі на комп'ютер. Наступний модуль – «Модуль01. Лінійні програми».
До нових зутрічей!!! Вчитель інформатики Івашина Т.Я.


З В І Т

перед педагогічним колективом та батьківською громадськістю
керівника Вільногірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
про діяльність та проведену роботу у 2010-2011 році
 червень 2011 року
Навчальний заклад функціонує з 1962 року.

 
К р е д о  ш к о л и: «Кожна школа має бути центром розвитку, становлення, удосконалення дитини, її здібностей та можливостей»

Станом на кінець навчального року кількість учнів – 332, всього працівників – 37, педагогічний склад – 25 чоловік, обслуговуючий персонал – 12 чоловік.
Якісний склад педагогічного колективу школи:

 
► кваліфікаційний рівень
  • «спеціаліст вищої категорії» - 14 (56 %)
  • «спеціаліст І категорії» - 8 (32 %)
  • «спеціаліст ІІ категорії» - 3 (12 %)
► педагогічні звання
  • «вчитель-методист» - 6 (24 %) 
  •  «старший учитель» - 5 (20 %)
► звання «Відмінник освіти України» - 6 (24%)
 
► нагрудний знак «Василь Сухомлинський» - 1 (4%)
 
 Пройдено чергову атестацію 2011 року – 4 педагоги (16 %).
 Підвищено кваліфікацію при ДОІППО - 5 педагогів (20%)
 Володіння ІКТ за програмою «Іntel», «Майкрософт» – 23 учителя (92 %),
 мають комп’ютерну освіту користувача за програмою загальношкільного додаткового спецкурсу – 307 учнів 2-11 класів (100%).
 
 Наявність комп’ютерів:
  • у комп’ютерному класі – 12 шт,
  • додаткові – 8 шт,
  • канцелярія – 1 шт.
1 комп’ютер на 15,8 учня (враховуючи комп’ютерний клас),
1 комп’ютер на 3,6 учителя (без урахування комп’ютерного класу).

Для забезпечення якості навчально-виховного процесу, умов життєдіяльності, збереження здоров’я заклад має цільові кабінети та приміщення:
  • бібліотека (з доступом до мережі Інтернет), 
  • методичний кабінет (з доступом до мережі Інтернет) , 
  • кабінет виховної роботи (з доступом до мережі Інтернет) ,
  • канцелярія (з доступом до мережі Інтернет) ,
  • спортивний зал,
  • спортивний майданчик,
  • ігрова кімната для учнів початкових класів,
  • майстерня з обслуговуючої праці, 
  • майстерня для роботи з металом,
  • майстерня для роботи з деревом,
  • комп’ютерний клас (12 місць для роботи),
  • кабінет для проведення уроків з комп’ютерною підтримкою,
  • кабінет для проведення уроків «Захист Вітчизни»,
  • їдальня (120 місць),
  • медпункт, кабінет психологічної та логопедичної служби.

Основний напрямок діяльності у 2010-2011 навчальному році: «Застосування інформаційно - комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес: урізноманітнення форм роботи».

Участь закладу в експериментальній роботі:
 
► Всеукраїнського рівня –«Проектування особистісно-розвивального змісту навчально- виховного процесу загальноосвітнього закладу» за концепцією О.В.Киричука
► обласного рівня – проект «Муніципальна освіта м. Вільногірська»
► міського рівня – проект «Опорна школа з інформаційно-комп’ютерних технологій».

 
Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у навчальному закладі:
  • 100% охоплення навчанням дітей мікрорайону, які досягли шкільного віку,
  • дітей, які не відвідують школу, немає;
  • стабільність відсотка випускників 9-х класів, які продовжують навчання у 10 класі нашої школи (протягом 2-х років);
  • проаналізовано науково-методичну та педагогічну діяльність вчителів на І етапі роботи над методичною проблемою креативної освіти; 
  • залучено учителів до участі у педагогічному ярмарку, друку у педвиданнях:
    • участь у педярмарку - 25 % учителів;
    • друк – 12 % учителів,
    • співавтор підручника для студентів – 1 учитель (4%); 
  • залучено учителів до участі у навчальних педагогічних тренінгах, семінарах: 5 учителів (20%);
  • при 100% фінансуванні варіативної частини навчального плану у І семестрі було реалізовано програму профільного та допрофільного навчання за рахунок курсів, спецкурсів, факультативів;
  • ініційовано урізноманітнення форм позаурочної навчально-виховної роботи: введено обов’язкові предметні гуртки в межах позакласної роботи вчителів - предметників, запроваджено інтелектуальний марафон, обов’язкове проведення презентації обдарувань кожного класного колективу; проведення обов’язкових для 1-11 класів спортивних змагань «Веселі старти»; 
  • здійснено моніторинг результативності та ефективності педагогічної діяльності учителів з обдарованими учнями.
Результативність роботи педагогів з обдарованими та здібними дітьми:

Результативність участі учнів школи
 
► у предметних олімпіадах:
  • переможці міського рівня – 21 учень
  • учасники обласного рівня – 4 учня
► науково-дослідницькій роботі учнів:
  • захист наукових робіт у шкільному науковому товаристві – 8
  • переможці захисту науково-дослідницьких робіт МАН міського рівня – 1
  • учасники захисту науково-дослідницьких робіт МАН обласного рівня – 1
► у навчальних конкурсах:
  • знавців української мови к-с ім. П. Яцика - 9 учасників, 2 переможців
  • знавців української мови «Патріот» - 18 учасників, 1 переможець
  • знавців історії «Лелека» - 28 учасників, 1 переможец.
  • знавців математики «Кенгуру» - 20 учасників, 1 переможець 
  • знавців фізики «Левеня» - 14 учасників, 4 переможці
  • знавців інформатики «Бобер» - 15 учасників, 13 переможці
  • знавців-натуралістів «Колосок» - 55 учасників
  • знавців російської мови та літератури «Русский медвежонок» - 20 учасників, 1 переможець
► у конкурсах з позакласної роботи:
  • огляд художньої самодіяльності – переможниця міського рівня, учасниця обласного огляду
  • конкурси дит. малюнків - 2 переможці обласного рівня
  • конкурси дитячих творів - 3 переможці обласного рівня,
  • «Ігри чемпіонів» - 7 місце з 25 команд обласного рівня.
Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу:
  • до двох діючих лінії Internet проведено 2 додаткові - бібліотека, методкабінет;
  • придбано монітор для комп'ютера бібліотеки;
  • забезпечено початкову школу ноутбуком та системою DVD – CD;
  • поповнено спортивну базу (спортивні ігри, комплект скакалок, футбольні, баскетбольні м'ячі).
Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів, працівників:
 
► Харчування учнів:
  •  безкоштовне для дітей пільгової категорії – 8 чол. (100% ) за бюджетні кошти,
  •  безкоштовне для учнів 1-4 класів - 101 чол. (100%) - за бюджетні кошти,
  •  гаряче харчування 5-11 кл. за батьківські кошти - 90 чол. (40,4%)- 3,00 -5,00 грн/день,
  •  дієтичне харчування (за станом здоров’я) - 4 чол.
  •  індивідуальні замовлення - працівники школи
► Медичне обслуговування:
  • медогляд учнів 1-11 класів – 100% (за бюджетні кошти),
  • медогляд працівників 1 раз/рік (за бюджетні кошти),
  • медогляд працівників їдальні (за бюджетні кошти),
  • придбання медикаментів - 1100 грн. (за бюджетні кошти),
  • придбання обладнання для медпункту - 105 грн. (за батьківські кошти).
► Доп

Copyright MyCorp © 2024