Тип проекту: інформаційно-дослідницький
Учасники проекту: учні 5-9 класів
Питання для дослідження:
1. Наркоманія як соціальна проблема.( 9 кл. )
2. Наслідки впливу алкоголю на організм людини.( 8 кл. )
3. Тютюнопаління – повільне знищення людського організму.( 7-а кл. )
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->Правила раціонального харчування.( 7-б кл. )
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->Спорт та фізичні вправи – основа здоров'я.( 6 кл. )
<!--[if !supportLists]-->6. <!--[endif]-->Особиста гігієна людини. Раціональний режим дня.( 5 кл. )
Мета проекту: пропагувати здоровий спосіб життя, довести руйнівну дію алкоголю, цигарок та наркотиків на організм людини; показати вплив харчування на організм людини; пропагувати заняття спортом, дотримання особистої гігієни та режиму роботи, навчання та відпочинку; розвивати навички інформаційно-дослідницької роботи, усне мовлення, уміння висловлювати власну думку; розвивати життєві компетенції учнів.
Етапи реалізації проекту
1-етап (жовтень-листопад)
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Ознайомлення з темою , метою проекту.
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Визначення завдань класам.
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Збір необхідної інформації з різних джерел.
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->Обговорення, аналіз та систематизація зібраного матеріалу.
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->Випуск газет-повідомлень, бюлетнів здоров'я (рекомендації, кросворди, вікторини, повідомлення ).
2-етап (грудень-лютий)
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Анкетування учнів.
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Зустрічі та бесіди з різними лікарями.
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Проведення соціологічного опитування серед населення.
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->Зустрічі та бесіди зі спортсменами.
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->Бесіда з людьми, які схильні до шкідливих звичок.
<!--[if !supportLists]-->6. Виховні заходи, конкурси, вікторини, змагання по класах.
<!--[if !supportLists]-->7. <!--[endif]-->Створення мультимедійних слайдів.
3-етап (березень – квітень)
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Обговорення, оцінка, аналіз, систематизація та узагальнення зібраних матеріалів.
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Відбір матеріалів для презентації.
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Робота над оформленням та презентацією проекту,над виступами за темою проекту.
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->Проектування сценарію-захисту.
<!--[if !supportLists]-->5. Публічні виступи за темами проекту, сценарні заходи, демонстрація та захист електронних презентацій, звітів про анкетування, соціологічне опитування та зустрічі з різними людьми.
<!--[if !supportLists]-->6. <!--[endif]-->Оцінювання творчих досягнень учнів.
Критерії оцінювання діяльності учнів над проектом
1. Рівень організації діяльності ( 20 балів ):
· ефективність співпраці у колективі;
· внесок кожного в загальний результат;
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->ступінь ініціативності, творчості кожного учня класу;
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->планування роботи, вміння розподілити її на етапи, спільне обговорення проекту;
<!--[if !supportLists]-->· якість, переконливість публічних виступів.
2. Зміст ( 50 балів ) :
· якість ( глибина, актуальність ) зібраної з різних джерел інформації, її систематизація, вибір;
· <!--[endif]-->демонстрація навичок мислення високого рівня;
· <!--[endif]-->уміння висловлювати власні думки, судження, порушувати й розв'язувати проблеми;
· <!--[endif]-->неординарність у підході до проблеми;
· <!--[endif]-->визначення шляхів практичного використання результатів проекту.
3.Технічна частина ( 30 балів ) :
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->якість комп'ютерних презентацій, слайдів;
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->стиль оформлення;
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->відсутність фактичних, граматичних помилок.