Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту





П`ятниця, 19.04.2024, 09:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Вільногірської загальноосвітньої школи №2
Головна | Реєстрація | Вхід
Виховна робота


Виховна робота

Тип проекту: інформаційно-дослідницький

Учасники проекту: учні 5-9 класів

 Питання для дослідження:

    1.     Наркоманія як соціальна проблема.( 9 кл. )

2.     Наслідки впливу алкоголю на організм людини.( 8 кл. )

3.     Тютюнопаління – повільне знищення людського організму.( 7-а кл. )

<!--[if !supportLists]-->4.     <!--[endif]-->Правила раціонального харчування.( 7-б кл. )

<!--[if !supportLists]-->5.     <!--[endif]-->Спорт та фізичні вправи – основа здоров'я.( 6 кл. )

<!--[if !supportLists]-->6.    <!--[endif]-->Особиста гігієна людини. Раціональний режим дня.( 5 кл. )

 Мета проекту: пропагувати здоровий спосіб життя, довести руйнівну дію алкоголю, цигарок та наркотиків на організм людини; показати вплив харчування на організм людини; пропагувати заняття спортом, дотримання особистої гігієни та режиму роботи, навчання та відпочинку; розвивати навички інформаційно-дослідницької роботи, усне мовлення, уміння висловлювати власну думку; розвивати життєві компетенції учнів.

 

Етапи реалізації проекту 

1-етап (жовтень-листопад) 

<!--[if !supportLists]-->1.     <!--[endif]-->Ознайомлення з темою , метою проекту.

<!--[if !supportLists]-->2.     <!--[endif]-->Визначення завдань класам.

<!--[if !supportLists]-->3.     <!--[endif]-->Збір необхідної інформації з різних джерел.

<!--[if !supportLists]-->4.     <!--[endif]-->Обговорення, аналіз та систематизація зібраного матеріалу.

<!--[if !supportLists]-->5.     <!--[endif]-->Випуск  газет-повідомлень, бюлетнів здоров'я (рекомендації, кросворди, вікторини, повідомлення ).

2-етап (грудень-лютий)

<!--[if !supportLists]-->1.     <!--[endif]-->Анкетування учнів.

<!--[if !supportLists]-->2.     <!--[endif]-->Зустрічі та бесіди з різними лікарями.

<!--[if !supportLists]-->3.     <!--[endif]-->Проведення соціологічного опитування серед населення.

<!--[if !supportLists]-->4.     <!--[endif]-->Зустрічі та бесіди зі спортсменами.

<!--[if !supportLists]-->5.     <!--[endif]-->Бесіда з людьми, які схильні до шкідливих звичок.

<!--[if !supportLists]-->6.   Виховні заходи, конкурси, вікторини, змагання по класах.

<!--[if !supportLists]-->7.     <!--[endif]-->Створення мультимедійних слайдів.

 3-етап (березень – квітень)

<!--[if !supportLists]-->1.     <!--[endif]-->Обговорення, оцінка, аналіз, систематизація та узагальнення зібраних матеріалів.

<!--[if !supportLists]-->2.     <!--[endif]-->Відбір матеріалів для презентації.

<!--[if !supportLists]-->3.     <!--[endif]-->Робота над оформленням та презентацією проекту,над виступами за темою проекту.

<!--[if !supportLists]-->4.     <!--[endif]-->Проектування сценарію-захисту.

<!--[if !supportLists]-->5. Публічні виступи за темами проекту, сценарні заходи, демонстрація та захист електронних презентацій, звітів про анкетування, соціологічне опитування та зустрічі з різними людьми.

<!--[if !supportLists]-->6.  <!--[endif]-->Оцінювання творчих досягнень учнів.

Критерії оцінювання діяльності учнів над проектом

   1.     Рівень організації діяльності ( 20 балів ):

·        ефективність співпраці у колективі;

·        внесок кожного в загальний результат;

<!--[if !supportLists]-->·        <!--[endif]-->ступінь ініціативності, творчості кожного учня класу;

<!--[if !supportLists]-->·        <!--[endif]-->планування роботи, вміння розподілити її на етапи, спільне обговорення проекту;

<!--[if !supportLists]-->·      якість, переконливість публічних виступів.

2.     Зміст ( 50 балів ) :

·     якість ( глибина, актуальність ) зібраної з різних джерел інформації, її систематизація, вибір;

·        <!--[endif]-->демонстрація навичок мислення високого рівня;

·        <!--[endif]-->уміння висловлювати власні думки, судження, порушувати й розв'язувати проблеми;

·        <!--[endif]-->неординарність у підході до проблеми;

·        <!--[endif]-->визначення шляхів практичного використання результатів проекту.

      3.Технічна частина ( 30 балів ) : 

<!--[if !supportLists]-->·        <!--[endif]-->якість комп'ютерних презентацій, слайдів;

<!--[if !supportLists]-->·        <!--[endif]-->стиль оформлення;

<!--[if !supportLists]-->·        <!--[endif]-->відсутність фактичних, граматичних помилок.


Copyright MyCorp © 2024